Szachy
- to rodzina strategicznych gier planszowych rozgrywanych przez dwóch graczy na 64-polowej szachownicy, za pomocą zestawu pionów i figur. Wspaniała gra i zarazem dyscyplina sportowa. Wywiera pozytywny wpływ na gracza ucząc przewidywania, logicznego myślenia, sportowego współzawodnictwa, cierpliwości, trenując pamięć.

Warcaby
- pochodzące od najstarszych gier tablicowych, cieszą się od wieków niezmienną popularnością wśród tych, którzy przedkładają rozrywki umysłowe nad wszystkie inne. Niewielu jest takich, którzy choćby raz w swoim życiu nie zagrali jednej partii warcabów. Dla wielu warcaby są ich wielką życiową pasją, hobby, ulubionym sportem, najprzyjemniejszą rozrywką, a nawet sposobem na życie.

QUBIX
- to logiczna gra rodzinna. Gracze korzystając ze wspólnego magazynu, tworzą swoje budowle. Oprócz przyjemności, jakiej dostarcza manipulowanie drewnianymi klockami, gra zapewnia emocje związane rywalizacją lub współdziałaniem. QUBIX łączy dziecięcą radość budowania z klocków z dojrzałą satysfakcją, jaką daje logiczne myślenie, planowanie i realizacja zamierzonych celów. Gra jest przeznaczona dla starszych dzieci, młodzieży i dla dorosłych.

Chińczyk
- to jedna z wersji staroindyjskiej gry „Pachisi”, której zasady i tradycja kształtowały większość gier towarzyskich w Europie. Jasne i proste zasady gry pozwalają graczom łatwo poddać się emocjom i stwarzają atmosferę rywalizacji. Gra jest doskonałą rozrywką zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

Skriba
- to dwie wersje najatrakcyjniejszej i najbardziej emocjonującej gry słownej. Łączy w sobie cechy gier logicznych, strategicznych i losowych. Zasady gry uczą i zmuszają graczy do używania poprawnych form gramatycznych. Uczestnicy gry poszerzają swoje słownictwo. Ciekawe zasady rywalizacji w połączeniu z rekwizytami sprawiają, że Scriba jest interesującą grą dla każdego, kto umie czytać i pisać. To gra, dzięki której ćwiczy się logiczne myślenie i koncentrację.

Bingo
- to znana losowa gra rodem z Ameryki. Prowadzący grę losuje numery, kto pierwszy ułoży na swojej planszy rząd, ten wygrywa.

Omnibus- Gra w skojarzenia
- 45 kart, 45 dziedzin. Wygra ten, kto odnotuje najwięcej zwycięstw w różnych dziedzinach.

Quiz- Prawda czy Fałsz
- dobrą zabawę, wiele emocji i mnóstwo ciekawych informacji- wszystko to znajdą uczestnicy gry "Prawda czy Fałsz". Zwycięstwo w tej grze zależy głównie od tego, czy gracz prawidłowo określi przeczytaną wcześniej z karty informację jako prawdziwą lub fałszywą. Czytane podczas gry stwierdzenia dotyczą czterech dziedzin: historii, techniki, przyrody i geografii. Szansę na wygraną w rozgrywce wykorzysta jeden z graczy, ale każdy z jej uczestników pozna wiele interesujących wiadomości.

Państwo, Miasto, Rzeka...
- znana i lubiana gra, która polega na szukaniu rzeczowników rozpoczynających się na wylosowaną literę. Ten z graczy, który wypisze najwięcej- wygrywa rundę.

Kocham Cię, Polsko!
- pasjonująca gra o Polsce- o tym co kochamy, co nas śmieszy i co nas wzrusza. O polskiej kuchni, o polskim filmie, o polskim sporcie i o polskiej piosence. O smakach, dźwiękach i zapachach, które pamiętamy z dzieciństwa, wśród których dorastamy i żyjemy na co dzień

Mistrz Słowa- Gra Słowna
- w trakcie swojej kolejki każdy z graczy stara się jak najszybciej ułożyć słowo z literek znajdujących się na wyrzuconych z kubka kostkach. Czas układania odmierzany jest zawsze przez klepsydrę. Po ułożeniu słowa określa się jego wartość punktową (według podanej w instrukcji skali) i wpisuje do rubryki gracza w załączonym do gry notesie. Zwycięzcą zostaje ten, kto zdobędzie najszybciej, ustaloną wcześniej ilość punktów. Gracze z każdą rozgrywką poszerzają swoje słownictwo i utrwalają sobie zasady prawidłowej pisowni.